رويدادها
چهارشنبه 22 اسفند 1397 بازدید دکتز ضماهنی از دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل

دکتر ضماهنی از دانشگاه پیام نور مرکز  اردبیل بازدید کرد.

دکتر ضماهنی مدیر کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور کشور با همراهی دکتر دارایی معاون ایشان با حضور  دانشگاه پیام نور مرکز اردبیل با اساتید و کارکنان دیدار و گفتگو کرد.

دکتر ضماهنی در دو نشست عمومی و اختصاصی با کارکنان و اعضاء هیات علمی حضور یافت  و نظرات و پیشنهادات آنها را موضوعات مختلف استماع کرد.

مدیر کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور کشور، با تقدیر از میزبانی دانشگاه پیام نور اردبیل، هدف از نشست های دوره ای را  دریافت نظرات و ایدهای جدید برای انتقال دانش عنوان کرد و خاطر نشان ساخت: ما نکات جدید و نظرات همکاران را جمع بندی میکنیم و در تصمیم گیری های  آتی از نظرات کاربردی آنها استفاده خواهیم کرد.

دکتر افسر روحی رئیس دانشگاه پیام نور استان اردبیل نیز، با بیان اینکه ساماندهی اساتید مدعو سال گذشته در این استان انجام شد، افزود: در راستای کیفی سازی آموزش و استفاده از اساتید توانمند، با تلاش 6 ماهه همکاران مدارک وتوانمندیهای اساتید مدعو سنجیده شد و هم اکنون مدرسان کیفی تر در دانشگاه پیام نور استان اردبیل در حال تدریس می باشند.

این عضو شورای دانشگاه و هیات ممیزه دانشگاه پیام نور کشور ادامه داد: حضور اعضاء محترم هیات علمی در محل خدمت خود متناسب با وضعیت  و محل استخدامی آنها تعریف شده است و حضور ایشان در مراکز استان منوط به رفع نیازهای آموزشی و پژوهشی آن مرکز و واحد است.

دکتر روحی با خرسندی از برگزاری چنین نشست هایی، این جلسات را مهم و سازنده خواند و از حضور مدیر کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت  دانشگاه پیام نور و معاون ایشان تقدیر کرد.








 
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر