اخبار
آغاز انتخاب واحد ترم تابستان از 16 تیرماه/ مهلت ثبت نام دانشجویان مهمان سایر دانشگاه ها تا 20 تیرماه مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: انتخاب واحد ترم تابستان این دانشگاه از ۱۶ تیرماه آغاز شده و تا 23 تیرماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش روابط عمومی، امیرحسین بهروز با عنوان اینکه دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد برای انتخاب واحد باید مطابق برنامه زمان بندی شده از طریق سامانه جامع آموزشی گلستان به نشانی reg.pnu.ac.ir اقدام کنند افزود: دانشجویان سایر دانشگاه ها که متقاضی گذراندن ترم تابستان در دانشگاه پیام نور هستند نیز تا 20 تیرماه فرصت دارند از طریق مراکز و واحدهای مجری ثبت نام کنند.

وی تاریخ برگزاری کلاس ها را از 24 تیرماه لغایت ۲۴مرداد ماه اعلام و تصریح کرد: دروس دارای نمره میان ترم است و ارائه آن (به استثنای درس حفظ جزء سی قرآن کریم )به شیوه خودخوان مجاز نیست .

مهندس بهروز با اشاره به اینکه، حذف و اضافه دروس در دوره تابستان امکانپذیر نیست، درخصوص نحوه ارائه دروس نظری اظهار داشت: این دروس به صورت الکترونیکی و در سطح منطقه (صرفا بر روی سامانه‌های آموزش الکترونیکی مورد تایید منطقه) ارائه می‌شود.

وی سقف تعداد واحد قابل انتخاب برای هر دانشجو (با رعایت حداکثر یک عنوان درس معارف اسلامی) برای دانشجویان مقطع کارشناسی را 8  واحد عنوان کرد و افزود: آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی که با حداکثر 8 واحد درسی (با رعایت مقررات اخذ حداکثر یک درس معارف اسلامی) دانش‌آموخته می‌شوند، در صورت عدم ارائه دروس در دانشگاه می‌توانند دروس مورد نظر را در سایر دانشگاه‌های مورد تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به صورت مهمان اخذ و بگذرانند.

مدیرکل روابط عمومی همچنین به نحوه ارزشیابی های نظری دوره تابستان اظهار داشت: کلیه ارزشیابی ها از تاریخ 26 مرداد لغایت 4 شهریورماه طبق تقویم امتحانات، به صورت غیرمتمرکز و غیرحضوری برگزار می شود.

امیرحسین بهروز در پایان اذعان داشت: دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه پیام نور جهت کسب اطلاعات بیشتر از جزئیات دروس قابل ارائه در ترم تابستان می توانند به دستورالعمل پیوست مراجعه کنند.
 
فايل هاي مربوطه :
دستورالعمل ترم تابستان.pdf228.276 KB
 
امتیاز دهی     
 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر